🎉 Du er påmeldt vårt nyhetsbrev!

✨ Her vil du få info og ekslusive rabatter til online kurs og medlemskap, webinarer, fysiske kurs og utdanning på hund, samt morsomme sommerferiecamps!

OBS! Husk å sjekke søppelfilter hvis ingenting dukker opp i innboksen!

usk at du når som helst kan melde deg av nyhetsbrevet via lenken nederst i e-postene.

Ta meg til forsiden igjen!

"For å bli min hunds bestevenn trenger jeg kunnskap om henne for å kunne bygge vennskapet. Så kan vi nyte fellesskapet. Det får vi i GoodDog Club!"

Liv og Maybe

"I GoodDog benyttes det ene og alene positive metoder. Hvorfor? Jo, for å gjøre hunden trygg på oss, glad i oss, at den får leve et bra hundeliv, og for å gi de resultatene og den adferden vi ønsker oss. Den etikken og tankegangen støtter vi 100 % – både hunden min og jeg!"

Arne og Era

"Alltid trygge med positive og dyktige kunnskapsrike instruktører som bare vil hjelpe Lucy og meg til en bedre hverdag!"

Britt Marit og Lucy

© 2025 GoodDog.no Personvern

Medlemsvillkår: Som medlem i GoodDog Club får du tilgang til mengder av nyttige og morsomme tips og råd for å være din hunds bestevenn. Rådene er basert på moderne vitenskap og etiske holdninger. Hver måned så lager vi live events for å høre fra dere medlemmer hva dere ønsker skal inngå i medlemskapet og du kan alltid kontakte oss hvis noe ikke fungerer som du ønsker.