HÅNDTERINGS-

KLUBBEN 

UTVKLET AV SERTIFISERTE ATFERDSSPESIALISTER!

Håndteringsklubben
- alt du trenger for å lære hunden bli trygg på behandling, pelsstell og utstyr.

Sliter du med å klippe klør, børste pels eller ta på sele? Vegrer seg hunden din for å gå til veterinæren eller til pelsstell? Som medlem i Håndteringsklubben vil du lære hunden gjøre alt dette frivillig og med glede. Kanskje den viktigste treningen hunden din trenger!

1499,- for tilgang så lenge du trenger!

HVORFOR VELGE HÅNDTERINGSKLUBBEN?

Gjemmer seg hunden din når du tar frem klosaksen? Vegrer han å gå inn på pelsstellklinikkeN? Skjelver hun allerede i venterommet hos veterinæren? Da er det på tide å ta grep! 

Etter til sammen over 30 års erfaring med hundekurs så vet vi hva dere lurer på - og har den rette utdannelsen og erfaringen til å svare!

Ønsker du å bli din hunds beste venn også i stressende situasjoner, med velferd og lykke i fokus - ja, da har du kommet til riktig sted!

Her er det ingen lurerier med "quick fix", "garantert resultat" eller "hemmelig treningsmetoder" - vi gir dere belønningsbasert trening basert på omsorg, trygghet og samhold. 

Anne & Anton

"Anton har gått fra å gjemme seg hver gang jeg tok frem selen til å hoppe i den selv!"

Tonje & Albert

"Vi kunne ikke vært mer fornøyde! Belønningsbasert trening med fokus på å skape en god relasjon mellom hund og eier, og å få en trygg og glad hund."

Lars & Lucky

"Jeg trodde aldri jeg ville få Lucky å akseptere kloklipp, nå henter hun saksen selv!"

BLI MEDLEM
I DAG!

Alle hunder fortjener å være trygge under behandling og håndtering!

Medlemskap så lenge du trenger!

KUN 1499,-

(ingen bindingstid)

• Få tilgang til alle treningsvideoene med en gang
  • Tren i egen takt på det som dere trenger mest
  • Individuell oppfølging i deres eget Klubbrom
  • 24/7 kundesupport
  • Ekslusive rabatter til GoodDogs andre tilbud!

PEEKABO inn i klubben